torsdag den 6. maj 2010

Mit arbejde - en passion

















Jeg arbejder med boligindretning samt rådgivning for virksomheder & private.

Min målgruppe er både snæver og bred (aldersmæssigt og stilmæssigt som spænder lige fra helt klassisk til avantgard). Fællesnævneren er kvalitet lige gyldigt hvilken stil jeg er ude i, eller omfanget af opgavens art.

Jeg pådutter ikke andre min egen smag, men sætter mig ind i hver enkelt kundes egen stil, ønsker og behov, og forsøger derfra at finde frem til den bedste skræddersyet løsning der passer til opgaven.

Går aldrig på kompromis, og gør kun det jeg kan og vil stå inde for.
Mere en livsstil, end det at tjene penge, selv om der selvfølgelig også skal skaffes mad på bordet og tingene skal hænge sammen

Helhedsløsninger holder jeg mest af at lave. Hvor det ikke kun drejer sig om at levere et produkt - men at jeg skaber en helhed, individuelle løsninger og personlighed.


















Har erfaring indenfor mangeårig handel med antikviteter og ved en del om stilarter - måske min største force, som ikke mange inden for denne branche ved så meget om - underligt nok! Jeg har godt samarbejde med dygtige freelance håndværkere og fagfolk, der kan udføre opgaverne, alt efter arbejdets omfang. Ellers vil det ikke kunne lade sig gøre

Mit firma har nu eksisteret i 8 år. Startet helt fra bunden og satset alt hvad jeg havde af økonomi og selvfølgelig egen energi og tid. Jeg må for tiden desværre konstatere, at det er en yderst svær branche at være i.

Jeg kæmper på trods - i min One-woman-show-bizz!

Privat svinger jeg gerne selv hammeren, og interesserer mig i det hele taget for at beherske alle former for teknikker.

........

En klog gammel kvinde sagde engang: Det tager et helt liv at skabe et smukt hjem!
....

og jeg kan kun tilføje, det tager et helt liv og sjæl, at holde fast i passionen - også indenfor sit arbejdsfelt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar