torsdag den 6. maj 2010

Om mine blogs


Første blog her på Blogspot.

Jeg har i en længere periode skrevet en del blogs på 24.dk.
En del af dem har jeg overført hertil i en selvsændig blog under: 'Blogarkiv',(se under min forside), da disse for det mestensdels har været tanker om hverdagens små og store begivenheder,samt refleksioner jeg har gjort mig de seneste år.

På den måde tænker jeg, at få dem inddelt efter emner, i stedet for som nu, hvor de står hulter til bulter, og kun datoens rækkefølge har en hvis logik i det skrevne.

Nyeste og efterfølgende blogs vil så blive sat ind på denne blog: Liv, passion og Fritid , og opdelt efter emner jeg finder passende dertil.

Jeg er spændt på hvad bloglivet her på Blogspot ellers vil føre til.
Først og fremmest er mine blogs skrevet for min egen fornøjelses skyld - også i de nedfældede ord,billeder & tanker - der følges ad, side om side med mine daglige handlinger, oplevelser og færden i al almindelighed.


ann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar