torsdag den 2. juni 2011

Indretning af køkkenhave.

I gå skrev jeg en blog om min køkkenhaveplan

Om et grønt stykke græsplæne, der skulle omdannes til en 'vifte' af indelte afd. som skulle danne en helhed i havens bedste siddeplads, og start på en praktisk, æstetisk, duftende køkkenhave.

Det er altid svært at forklare og visualisere ens tanker,
men når jeg så får en hel dag forærende midt på ugen - så måtte jeg bare straks selv i gang og omdanne mine tanker til virkelighed.

Jeg smug startede i går - straks efter jeg kom hjem fra arbejde.
Med placering, opmåling og overvejelse omkring størrelse m.m. .

Og efter denne dag's garvearbejde er det blevet lidt nemmere at se for sig, hvordan det hele vil komme til at tage sig ud, når det hele er plantet til med grøntsager, urter m.m. ......

Ud fra siddepladsen
Fra siden

Og helheden set fra tagvinduet. hvor en række brosten også er blevet lagt for enden af hver enkelt bed.
Som en god afslutning der følger buen, og på niveau med græsset, at græsslåmaskinen bare kan køres henover.



Godt og grundig mør i hele kroppen, men
resultatet er blevet som jeg havde dannet i mine tanker, og glad for jeg i dag blev færdig med 1. etape.

Nu glæder jeg mig til at komme i gang med at få sået og plantet til i de nærmeste dage og week-end :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar